Így készül a tökéletes többnyelvű honlap

Amikor saját weblappal rendelkezünk, nem árt először felmérni, hogy milyen közönségnek szól, illetve kikhez szeretnénk szólni.
Így készül a tökéletes többnyelvű honlap

Olyan világban élünk, amikor azzal nem igazán lehetséges mellényúlni, ha több nyelven is megértetjük magunkat, illetve ha mi értünk idegen nyelveken. Ennek hasznáról, előnyeiről és fontosságáról itt nem lesz szó, kizárólag a weboldalakkal kapcsolatban.

Amennyiben saját vállalkozással rendelkezünk, és még saját honlappal is, akkor érdemes elgondolkodnunk azon, hogy még miért nincs idegen nyelvű weboldalunk. Hiába feltételezzük azt, hogy a mi vásárlóközönségünknek nincs szüksége a magyar nyelven írtakon kívül semmilyen tájékoztatásra, bizony lehet, hogy lenne, mert amennyiben rendelkeznénk például az angol oldallal, kibővülne a vásárlói kör is. Még mielőtt a tyúk vagy a tojás kérdéséhez jutnánk, gondoljuk át, hogy milyen kárunk és hasznunk származhat egy ilyen oldal létrejöttéből.

Az is előfordulhat, hogy olyan vállalkozást működtetünk, ahol szinte elvárás a külföldi jelenlét, amihez semmiképpen sem árt, ha értik, amit mondani szeretnénk. Egy webáruház, de egy bemutatkozó oldal esetén is nagyon fontos, hogy pontosan és érthetően fogalmazzuk meg az oldal szövegeit, és ez bizony igaz az idegen nyelvű szövegezésre is. Ilyenkor jobb nem kísérletezgetni azzal, hogy mire vagyunk képesek, illetve mire képes az ismerősünknek az a bizonyos ismerőse, aki már hallott a nyelvről.

Ehhez nyújtanak segítséget a fordítóirodák, speciális esetben a szakfordítás szolgáltatással. Ilyenkor egy az adott szakma szókincsét ismerő és jól használó fordító készíti el a munkát, így pontos és precíz eredményt kapva a célnyelven is. Ez azért kiemelten nagy jelentőségű, mert az online térben ezeken a felületeken keresztül tesszük magunkat, a márkánkat láthatóvá, és bizony ilyenkor nem árt jó benyomást kelteni, amiben elsődleges szerepe van a megfelelő kommunikációnak.







Kapcsolódó cikkek

Ásványvízmárkák marketingstratégiái

Ásványvízmárkák marketingstratégiái

A marketingstratégiák fontos szerepet játszanak az ásványvíz márkák piaci pozíciójának megerősítésében.

Napelem a termőföldeken: vajon megéri?

Napelem a termőföldeken: vajon megéri?

Arra a kérdésre keressük a választ, hogy a napelemek a termőföldeken vajon megérik-e a használatot és tekinthetünk-e rájuk jövedelem forrásként.

Így készül a tökéletes többnyelvű honlap

Így készül a tökéletes többnyelvű honlap

Ha a vállalkozásunkkal szeretnénk a nemzetközi vizekre evezni, ez bizony egy kihagyhatatlanul fontos téma.