Azzal, hogy 2Rule-kitűzőt viseltek adásban, jogtalan előnyhöz jutottak. – írja a 24.hu

Forrás: M4 Sport / Góóól!2

Hajnal Miklós, a Momentum elnökségi tagja panaszt nyújtott be a Gazdasági Versenyhivatalnál, mivel Molnár Mátyás, a köztévé Góóól!2 című műsorának házigazdája vasárnap egy zakóra akasztott kitűzővel fejezte ki szimpátiáját Mészáros Lőrinc sportszermárkája, az egyelőre csak mezeket gyártó 2Rule iránt, és külön nem jelezték a nézőknek, hogy az egész műsoron át megjelenítik a terméket, írta közleményben a párt.

A párt álláspontja szerint ez a magatartás nem csak a médiatörvényt, hanem a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló törvényt is sérti:

2. § Tilos gazdasági tevékenységet tisztességtelenül – különösen a megrendelők, vevők, igénybevevők és felhasználók (a továbbiakban együtt: üzletfelek), illetve a versenytársak törvényes érdekeit sértő vagy veszélyeztető módon vagy az üzleti tisztesség követelményeibe ütközően – folytatni.

A párt szerint a magyar közmédiát kihasználva a 2Rule márka jogtalan és tisztességtelen előnyhöz jutott a többi versenytárshoz képest, akik nem jelennek meg hasonló módon a köztévében. Szerinte fontos kiemelni, hogy a 2018/2019-es szezonban három magyar csapat, a Haladás, a Puskás Akadémia és a Diósgyőr is a 2Rule mezeiben kezdte meg szereplését, így a műsorvezetőn található 2Rule kitűző fokozza a termékek közötti tisztességtelen versenyt.

Egy kormányközeli szereplő sem engedheti meg magának, hogy a köztévé programjában ingyenesen, jogtalan előnyre tegyen szert a versenytársakkal szemben.

– írta a közleményben a Momentum elnökségi tagja.

InstaCash Banner 336x280